Markalar ve şirketler için günümüzün en önemli konularının başında dijital itibar gelmektedir. 👨🏻💻 ®️ Dijital itibar; kim olduğunuz, kim olduğunuzu söylediğiniz ve insanların sizin kim olduğunuzu söylediği, Sizin ve şirketinizin kim olduğunu insanlar veya şirketinizin paydaşları (müşteriler, partnerler, çalışanlar, rakip şirketler ve hissedarlar) tanımlar.
Dijital dünya üzerinde bırakmış olduğumuz tüm izler diğer kullanıcılarının bizim hakkımızdaki algılarına katkıda bulunur. Kim olduğumuzu tanımlayan şey yalnızca bizim oluşturmaya çalıştığımız imajla sınırlı değil, aynı zamanda diğer kullanıcıların hakkımızda ne söyledikleridir.
Kişisel itibarınızı veya şirket itibarınızı doğru yönetmek için iletişimin tüm boyutlarını dikkate almalısınız.
Birbiriyle ilişkili bu üç faktörün neticesinde tanımlanır.
Kim olduğunuz, gerçek hayattaki kimliğiniz, ürününüz veya sunduğunuz hizmettir.
İtibar kazanmak yıllar alır ama kaybetmek kısa sürer.